Påfrestande
Hejsan ! Det är så att jag har en liten pomeranian blandning hemma på 1år som kan vara väldigt påfrestande ibland och jag vet inte vart jag ska vända mig Han får 3-4 promenader om dagen Min hund gör utfall mot mig försöker bita mig ( och har lyckats) och visar tänder om han får tag i något han inte får ha, äter sin spya eller om jag närmar mig honom när han tuggar på mattan. Han HOPPAR upp på mig och försöker hugga mina händer Han gör utfall mot allt ute tex barn, sparkcycklar , blåsande påsar i vinden , Ibland är jag osäker på om han är frisk mentalt då hunduppföddaren inte va så seriös Vissa har sagt att jag borde ta bort honom då han bet min bror väldigt djupt i handen Vad ska man göra? Med vänlig hälsning, Sandra
Jag vet inte, men jag tycker det låter så pass allvarligt att du bort försöka få hjälp med det, av en hundpsykolog typ. Det känns av din beskrivning som det är öht hanterbart bara för att det är en så liten hund. Men att hunden ställer till mindre skada än en stor gör ju inte hans problem mindre.